سئو فوری چیست؟

۳ بازديد

سئو فوری در اصل به مجموعه ای از تکنیک های سئو گفته می شود که هدف آن رسیدن  به رتبه های بالا در موتور های جست و جو بر اساس کلمات کلیدی مشخص شده در سریع ترین زمان ممکن است.

نکته ی قابل توجه این است که در بسیاری از موارد روش های استفاده شده برای رسیدن به این رتبه ها شامل سئو کلاه سیاه شده و در نهایت و موجب لطمه به کسب و کار شما می باشد.

سئو فوری می تواند شامل مواردی مانند بک لینک سازی های افراطی و بدون اصول باشد که ممکن است در کوتاه مدت نتایجی در بر داشته باشد اما در دراز مدت اثرات بسیار مخرب به همراه داشته و می تواند تمام پتانسیل و ظرفیت یک سایت برای رشد را از بین برده و نابود کند،

آیا سئو فوری امکان پذیر است؟

حقیقت این است که در سئو اصلا نتیجه فوری و لحظه ای وجود ندارد. سئو فرآیندی پیوسته می باشد. برای کسب نتایج خوب و درخشان باید پیوسته کار کنید و انتظار موفقیت های یک شبه را نداشته باشید.

بهترین مثال ممکن را می توان از طریق تشبیه سئو به دو ماراتن زد. استقامت در سئو یک عامل فوق العاده کلیدی می باشد و نباید زود خسته شد و به تلاش کردن ادامه داد تا به نتایج مطلوب و مد نظر رسید.

متاسفانه بسیاری از شرکت ها و آژانس های سئو و همچنین سئوکار هایی که به صورت مستقل و فریلسنر فعالیت می کنند، وعده های دروغینی از جمله سئو فوری و کسب نتایج سریع و آنی را می دهند و بدین طریق بسیاری از وب سایت ها و صاحبان کسب و کار ها را به نابودی می کشانند.

شاید بتوان با استفاده از برخی تکنیک ها به فرآیند های سئو سرعت بخشید و آن ها را به نتیجه رساند، اما هرگز نمی توان انتظار داشت در مدت زمان کم و کوتاه مدت نتایج واقعی و درخشانی را کسب کرد.

جایگزین سئو فوری چیست؟

اول از همه می توان به این نکته اشاره کرد که بعضی از کلمات کلیدی زود بازده هستند. به این معنا که یا در آن ها رقابت کمی وجود دارد و می شود با میزان کار کم تری در آن ها رتبه گرفت، و یا رقبای قوی و سرسختی در آن حوزه ها فعالیت نمی کنند که نتوان با آن ها رقابت کرد.

در این میان، سئو داخلی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا با کار درست و اصولی بر روی سئو داخلی و انجام بهینه سازی های لازم می توان رشد و پیشرفت قابل توجهی را در یک وب سایت مشاهده کرد.

دیگر مورد که باید به آن پرداخت سئو تکنیکال است. مواردی از قبیل سرعت سایت، و بهینه سازی تصاویر و ویدئو ها، عیب یابی صفحات از کار افتاده و خارج از دسترس، توجه به الگوریتم های رتبه بندی  گوگل، و موارد دیگری از این دست را می توان اشاره کرد. 

در نهایت باید توجه ویژه ای به سئو خارجی نیز داشت. تاثیرات سئو خارجی، مانند ساختن بک لینک ها و فعالیت کردن در سوشال مدیا، عموما دیر تر خود را نشان می دهند اما سئو خارجی همواره نیاز بوده و می تواند تغییرات چشم گیری را در کسب و کارتان ایجاد کند.

نکته ی بسیار مهم دیگر که می تواند به شدت به شما کمک کند تا خیلی سریع تر پیشرفت کنید و به رتبه و جایگاه های مد نظر خود برسید بررسی سئو سایت و بررسی رقبا برای استراتژی ها، تکنیک ها و روش هایی است که استفاده کرده، و با الگو گرفتن از آن ها ریتم رشد و پیشرفت خود را ارتقا دهید.

در نهایت همواره باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشید که برای دستیابی به موفقیت در سئو نیاز به مراقبت همیشگی و توجه به فاکتورهای بسیاری دارید که در صورت همگام نبودن با دانش روز ، موجب بروز برخی از خسارات جبران ناپذیر به وبسایت مانند پنالتی شدن آن خواهد شد.

اگر علاقه ای به یادگیری سئو ندارید، می‌توانید با سئو سایت  ویکی دمی، از خدمات سئو ما استفاده نمایید.

سئو چیست؟

۶ بازديد

اکثر افرادی که در زمینه سئو سایت فعالیت می کنند معتقدند همه چیز را در مورد آن می دانند، در حالی که سئو مانند یک بازی هیجان انگیزی است که هرچه به مراحل بالاتر آن می رسیم باز هم با چیزهای جدیدی رو به رو می شویم.

یک محتوا به تنهایی نمی تواند بر روی بازدهی سایت تاثیر بگذارد،. مهم ترین عامل می تواند سئو سایت باشد. ما در این مقاله عواملی که ذهن بسیاری از افراد را به خود درگیر کرده است، مانند تاریخچه سئو، معنی کلمه سئو، اهمیت سئو، زمان استفاده از آن، و راه های یادگیری سئو می پردازیم.
خواندن این مطلب شما را از کج فهمی ها دور می کند. پس از پایان این مقاله می توانید با استفاده از آموزش صفر تا صد سئو رایگان در مدت زمان کوتاه، تخصصی بالا در زمینه سئو کسب کنید.
معنی واژه سئو چیست؟
واژه سئو (SEO) به معنای بهینه سازی موتور جستجو است. به بهینه سازی مناسب وب سایت برای موتور جستجو که باعث دیده شدن آن سایت در نتایج جستجو طبیعی کاربران می شود و کمیت و کیفیت سایت را افزایش می دهد، سئو می گویند.
سئو راهکار و دستورالعملی است که با استفاده از آن می توان یک سایت را با کلمات کلیدی خاص بدون روش های غیر طبیعی در نتایج طبیعی جستجو کاربر در رتبه اول صفحات گوگل نشان داد. این راهکار رتبه و بازدید سایت را ببهبود می بخشد و به افزایش کیفیت سایت و محتوای داخل آن را نیز کمک می کند، زیرا سایتی که در رتبه اول گوگل قرار دارد، معمولا بالاترین بازدید را به خود اختصاص می دهد.

 اما چرا این رتبه باید برای ما اهمیت داشته باشد؟ بسیار ساده است، که بازدید بیشتر به معنای مشتری بیشتر برای کسب کار شما و در نتیجه درآمد بالاتری است و منجر می شود تا کسب و کار شما بیشتر دیده شود. سئو می تواند جستجو هر چیزی را، اینکه کاربر چه چیزی را چگونه جستجو می کند، در برگیرد. این مسئله از اهمیت بالایی در زمینه سئو برخوردار است زیرا تمامی رقبا به اندازه یک کلیک روی سایت با هم فاصله دارند. یک سئوکار باید کلمات کلیدی که یک کاربر بیشتر آن را جستجو می کند را بداند تا بتواند سایت را به بهترین شکل بهینه سازی (سئو) کند.
چه زمانی باید از سئو استفاده کنیم؟

سئو بهترین و آسان ترین راه برای معرفی سایت، محصولات، و خدمات شماست. فعالیت در برنامه های مجازی و تبلیغات در سایت ها نیز نکته قابل توجهی در این موضوع است. اما تنها طراحی سایت برای معرفی محصول نمی تواند برای ما کافی باشد. 

با سئو می توانیم سایتمان را به رتبه اول گوگل آورده و بازدهی آن را چند برابر کنیم. درنتیجه، به راحتی و با صرف هزینه کمتری محصولاتمان را معرفی کرده و به سود دهی برسیم.
چگونه سئو را یاد بگیریم؟
برای یادگیری سئو ابتدا باید آموزش سئو مبتدی را یاد بگیریم. در آموزش مقدماتی ما مفاهیم، اصول و اصطلاحات سئو آشنا می شویم.
مفاهیم سئو: آموزش پایه برای یادگیری مفاهیم اولیه سئو است که هر فرد تازه کاری باید آن را بداند.
اصول سئو: این اصول شامل قوانین حاکم بر این علم بزرگ است.
اصطلاحات سئو: اصطلاحاتی که سئو کاران و متخصصین سئو از آنها استفاده می کنند که این اصطلاحات را از سئو کار مبتدی تا متخصص باید بدانند.
پس از یادگیری این مطالب وارد بخش بعدی آموزش می شوید که شامل موتور های جستجو است. موتور جستجو نقش واسطه بین کاربران و سایت ها را ایفا می کند. وظیفه ی آن پاسخ به نیاز کاربران است، تا بتواند از بین هزاران سایت، نتیجه ای مورد نیاز آنان را با توجه به رتبه بندی بطور دقیق پیدا کرده و به کاربر نشان دهد.
حال به آموزش الگوریتم های گوگل می رسیم و باید انها را به خوبی یاد بگیرید. این آموزش جز مهمترین قسمت های آموزش سئو است. زیرا آموزش قوانینی است که گوگل طراحی کرده تا بتواند با توجه به نیاز کاربر سایت مورد نظر را نمایش دهد. با یادگیری بخشی از این قوانین می توانید سایت خود را به درستی بهینه سازی کرده و در ارتقا رتبه سایت تاثیر پذیری آن را شاهد باشید.
پس از آن باید وارد آموزش سئو داخلی شوید، که شامل فعالیت هایی است که در داخل سایت صورت می گیرد. در مقابل آن باید سئو خارجی را نیز آموزش ببینید. که تمام فعالیت هایی است که در خارج از سایت صورت می گیرد تا به بهتر سئو شدن سایت کمک کند.
سپس به آموزش سئو تکنیکال می رسیم. در این آموزش تکنیک هایی را می آموزید که به سئو شدن سایت کمک می کند. آموزش سئو فقط به همین مطالب ختم نمی شود و شما باید به کمک ابزار هایی همچون گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس و برای آنالیز وبسایت خود و سایت های رقبایتان و بررسی رتبه سایت استفاده کنید. این ابزار ها نیز به آموزش نیاز دارند.

همچنین لازم است بک لینک های با کیفیت و مناسب به سایت خود بدهید. می توانید برای خرید بک لینک تضمینی نیز با ویکی دمی تماس بگیرید.