سئو فوری چیست؟

۴ بازديد

سئو فوری در اصل به مجموعه ای از تکنیک های سئو گفته می شود که هدف آن رسیدن  به رتبه های بالا در موتور های جست و جو بر اساس کلمات کلیدی مشخص شده در سریع ترین زمان ممکن است.

نکته ی قابل توجه این است که در بسیاری از موارد روش های استفاده شده برای رسیدن به این رتبه ها شامل سئو کلاه سیاه شده و در نهایت و موجب لطمه به کسب و کار شما می باشد.

سئو فوری می تواند شامل مواردی مانند بک لینک سازی های افراطی و بدون اصول باشد که ممکن است در کوتاه مدت نتایجی در بر داشته باشد اما در دراز مدت اثرات بسیار مخرب به همراه داشته و می تواند تمام پتانسیل و ظرفیت یک سایت برای رشد را از بین برده و نابود کند،

آیا سئو فوری امکان پذیر است؟

حقیقت این است که در سئو اصلا نتیجه فوری و لحظه ای وجود ندارد. سئو فرآیندی پیوسته می باشد. برای کسب نتایج خوب و درخشان باید پیوسته کار کنید و انتظار موفقیت های یک شبه را نداشته باشید.

بهترین مثال ممکن را می توان از طریق تشبیه سئو به دو ماراتن زد. استقامت در سئو یک عامل فوق العاده کلیدی می باشد و نباید زود خسته شد و به تلاش کردن ادامه داد تا به نتایج مطلوب و مد نظر رسید.

متاسفانه بسیاری از شرکت ها و آژانس های سئو و همچنین سئوکار هایی که به صورت مستقل و فریلسنر فعالیت می کنند، وعده های دروغینی از جمله سئو فوری و کسب نتایج سریع و آنی را می دهند و بدین طریق بسیاری از وب سایت ها و صاحبان کسب و کار ها را به نابودی می کشانند.

شاید بتوان با استفاده از برخی تکنیک ها به فرآیند های سئو سرعت بخشید و آن ها را به نتیجه رساند، اما هرگز نمی توان انتظار داشت در مدت زمان کم و کوتاه مدت نتایج واقعی و درخشانی را کسب کرد.

جایگزین سئو فوری چیست؟

اول از همه می توان به این نکته اشاره کرد که بعضی از کلمات کلیدی زود بازده هستند. به این معنا که یا در آن ها رقابت کمی وجود دارد و می شود با میزان کار کم تری در آن ها رتبه گرفت، و یا رقبای قوی و سرسختی در آن حوزه ها فعالیت نمی کنند که نتوان با آن ها رقابت کرد.

در این میان، سئو داخلی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا با کار درست و اصولی بر روی سئو داخلی و انجام بهینه سازی های لازم می توان رشد و پیشرفت قابل توجهی را در یک وب سایت مشاهده کرد.

دیگر مورد که باید به آن پرداخت سئو تکنیکال است. مواردی از قبیل سرعت سایت، و بهینه سازی تصاویر و ویدئو ها، عیب یابی صفحات از کار افتاده و خارج از دسترس، توجه به الگوریتم های رتبه بندی  گوگل، و موارد دیگری از این دست را می توان اشاره کرد. 

در نهایت باید توجه ویژه ای به سئو خارجی نیز داشت. تاثیرات سئو خارجی، مانند ساختن بک لینک ها و فعالیت کردن در سوشال مدیا، عموما دیر تر خود را نشان می دهند اما سئو خارجی همواره نیاز بوده و می تواند تغییرات چشم گیری را در کسب و کارتان ایجاد کند.

نکته ی بسیار مهم دیگر که می تواند به شدت به شما کمک کند تا خیلی سریع تر پیشرفت کنید و به رتبه و جایگاه های مد نظر خود برسید بررسی سئو سایت و بررسی رقبا برای استراتژی ها، تکنیک ها و روش هایی است که استفاده کرده، و با الگو گرفتن از آن ها ریتم رشد و پیشرفت خود را ارتقا دهید.

در نهایت همواره باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشید که برای دستیابی به موفقیت در سئو نیاز به مراقبت همیشگی و توجه به فاکتورهای بسیاری دارید که در صورت همگام نبودن با دانش روز ، موجب بروز برخی از خسارات جبران ناپذیر به وبسایت مانند پنالتی شدن آن خواهد شد.

اگر علاقه ای به یادگیری سئو ندارید، می‌توانید با سئو سایت  ویکی دمی، از خدمات سئو ما استفاده نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.